Data |
Conținut |
Document |
30.12.2020 |
Raport final - "Funcționarea Centrului de Îngrijire si Asistenta Uricani - Lucrări necesare obținerii autorizației de securitate la incendiu" |
|
29.12.2020 |
Raport final al achiziției directe de Servicii de proiectare reparație si modernizarea sediului DGASPC Hunedoara faza DALI |
|
25.11.2020 |
Proces-verbal de deschidere al ofertelor depuse pentru achiziția de Servicii de proiectare reparație si modernizarea sediului DGASPC Hunedoara faza DALI |
|
18.11.2020 |
Răspuns clarificări + decalare termen depunere oferte Servicii de proiectare reparație si modernizarea sediului DGASPC Hunedoara faza DALI |
|
16.11.2020 |
Răspuns clarificări + decalare termen depunere oferte Servicii de proiectare reparație si modernizarea sediului DGASPC Hunedoara faza DALI |
|
10.11.2020 |
Documentație Servicii de proiectare reparație si modernizarea sediului DGASPC Hunedoara faza DALI |
|
09.11.2020 |
PV deschidere oferte "Funcționarea Centrului de Îngrijire si Asistenta Uricani - Lucrări necesare obținerii autorizației de securitate la incendiu" |
|
02.11.2020 |
Funcționarea Centrului de Îngrijire si Asistenta Uricani - Lucrări necesare obținerii autorizației de securitate la incendiu |
|
20.10.2020 |
Raport final Consumabile igiena si îngrijire personala – Proiect „Venus – Împreună pentru o viată in siguranță!” |
|
13.10.2020 |
Proces verbal deschidere oferte Consumabile igiena si îngrijire personala – Proiect „Venus – Împreuna pentru o viată in siguranță!” |
|
02.10.2020 |
Consumabile igiena si îngrijire personala – Proiect „Venus – Împreuna pentru o viată in siguranță!” |
|
16.09.2020 |
Raport si decizie anulare achizitie "Functionarea Centrului de Ingrijire si Asistenta Uricani - Lucrări necesare obtinerii autorizatiei de securitate la incendiu" |
|
07.09.2020 |
PV deschidere oferte "Functionarea Centrului de Ingrijire si Asistenta Uricani - Lucrări necesare obtinerii autorizatiei de securitate la incendiu" |
|
27.08.2020 |
Funcționarea Centrului de Îngrijire si Asistenta Uricani - Lucrări necesare obținerii autorizației de securitate la incendiu - Documentația de atribuire |
|
24.08.2020 |
Funcționarea Centrului de Îngrijire și Asistenta Uricani - Lucrări necesare obținerii autorizației de securitate la incendiu - Documentația de atribuire |
|
14.08.2020 |
Raport procedura Abonament sistem monitorizare cu buton de panica - Proiect „Venus – Împreună pentru o viață în siguranță!" |
|
30.07.2020 |
Raportul final procedura de atribuire Servicii Medicale |
|
30.07.2020 |
Anunț vânzare mașini |
|
29.07.2020 |
PV deschidere oferte "Abonament sistem monitorizare cu buton de panica - Proiect „Venus – Împreună pentru o viață în siguranță!„ |
|
24.07.2020 |
Proces-verbal al ședinței de deschidere a ofertelor privind achiziția de servicii medicale |
|
21.07.2020 |
Abonament sistem monitorizare cu buton de panica - Proiect „Venus – Împreună pentru o viață în siguranță!" |
|
16.07.2020 |
Achiziție servicii medicale |
|
31.03.2020 |
Raport servicii medicale |
|
31.03.2020 |
PV deschidere oferte servicii medicale |
|
24.03.2020 |
Anunț de participare servicii medicale |
|